søndag 13. januar 2013

13.januar 2013

I dag er det klart for et nytt innlegg her på bloggen min. Nå har jeg kommet så langt med min husflidsløper( se bilde).  Det er mye igjen, men det går stadig fremover, så nå er det tid for å bytte til Bryllupsbroderiet jeg også holder på med.  Tenkte jeg skulle holde på med det i en ukes tid nå og så gå over til husflidsløperen igjen. 
Jeg har ikke bare fått brodert denne uken. Jeg har også vært flink og endelig fått ryddet og hevet en masse gammelt restegarn. Så nå har jeg bare hele dokker med broderigarn, stoff og broderipakker  i mine 2 kurver. Snart blir det litt mer. Min kjæreste var så snill og kjøpe et gavekort til meg på Korssting.dk, så når det kommer blir det valgets kvaler for meg. Det blir ikke enkelt å bestemme seg, når de har så mye fint, men jeg regner med å kjøpe en vårløper og et par mønsterbøker :-)    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar