søndag 3. februar 2013

3 februar

En ny uke har gått. Jeg skulle jo ha brodert på bryllupsbroderiet, men er litt lei. Begynner å lenges etter våren og begynte derfor på et påskeløper jeg fikk av storesøsteren min i julepresang. Noen søte små påskekyllinger:-) Jeg regner med at hele tiden frem til påske blir det til at jeg syr på en blandning av påske/vår ting og husflidsløperen jeg holder på med, så får jeg fortsette på bryllupsbroderiet etter påske. Jeg legger denne gang også ved et bilde av en bok jeg har fått tilsendt fra Danmark(ingridmarie.dk). Det er Haandarbejdets fremmes jubileumsbok, med mønstre fra Årets korssting 1960-2003. Nå har jeg fått mye å brodere på:-)    En annen ting viktig ting som har skjedd den siste uke var at jeg fikk kjøpt min brudekjole i mandags. Verdens fineste, nydeligste kjole når jeg skal si det selv!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar