søndag 16. juni 2013

16. juni, 2013

Da ble jeg ferdig med dansefrisen!
Nå mangler jeg bare å få ramme til den og så kan vi henge den på veggen i vårt nye hus :-)

Jeg har også fått en del nye ting å legge i sykisten min.
130 dokker med dansk blomstergarn og et lite mønsterhefte med små bilder av krydderurter,
designet av Gerda Bengtsson - på salg fra sommerfuglen.dk.


 OG - litt mer Gerda Bengtsson!
Jeg fikk et gavekort av kjæresten min til sommerfuglen.dk,
hvilket jeg jo fort måtte benytte meg av :-)
Et vakkert blomstermønster og et 25x150 cm stykke fint linstoff.
Så nå kan jeg kanskje begynne på noen av mønstrene som har hopet seg opp i sykisten min.


Jeg har vært på leting en stund for å finne et smart sted til nålene mine.
Denne søte lille boksen fant jeg på Søstrene Grenes nyåpnede butikk i Bodø.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar