mandag 9. desember 2013

9. desember

Da nærmer vi oss slutten på 2013 og her kommer den siste oppdatering av bloggen min. 
Mannen min og jeg var jo i Trondheim i helgen rundt bursdagen min. Det var en kjempefin tur og jeg fikk brukt mer enn nok penger på Broderisenteret. Jeg kjøpte bl.a.  2 mønster bøker. Nå er det bare å finne frem stoff og garn så.....




Jeg fikk også kjøpt 4 broderi pakker. Nå begynner syskista min seriøst å bli fylt:-)





Herom dagen fikk jeg et nytt nyhetsbrev fra det svenske broderiakademi og jeg så der at de har fått gitt ut en jubileumsbok i anledning av deres 20års jubileum så den måtte jeg få tak i. En kjempefin bok med masser av inspirasjon!!!


Det siste jeg vil vise frem er juleløperen fra 1935 jeg har blitt ferdig med og et lite koselig julebilde. 
 



Gledelig jul og godt nyttår:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar