onsdag 25. september 2013

25. september

Nå var det nok på tide med en oppdatering av bloggen her.
 Mannen min og jeg har jo kjøpt hus og det er nesten det reneste opppussingsobjekt så det er nok å gjøre, men  jeg har fått tid til å brodere litt inn imellom. Har til og med klart å bli ferdig med et broderi.
 Dette broderi brodert bare i rødt skal henge på kjøkkenet:


Så  over til et halvferdig prosjekt. Et Danmarksbilde i linstoff. Et ordentlig minne broderi.
 Mye tanker og mye minner fra min oppvekst i danmark følger med inn i dette når jeg sitter og holder på med det:-)

For snart en uke siden var mannen min og jeg en liten tur i Bergen. Mannen min i forbindelse med jobb og jeg på sightseeing tur. 
Var innom 3 broderi butikker og kjøpte litt hvert sted. Her er et bilde av fangsten:-)

Favoritt brodeributikken var nok " Flittige hender" . En koselig liten butikk med broderier fra gulv til tak!!


Det siste bilde på bloggen er så langt jeg har kommet på juletræsteppet. Litt av en jobb! Stort og uhåndterligt. Men det blir nok fint til slutt.


Men etter denne oppdatering må jeg nok få satt meg ned i systolen min igjen og brodere. En liten juledug med engler.Det kommer jeg tilbake til i neste oppdatering:-)





2 kommentarer:

  1. Wow! Du er flink!
    Hilsen en som også har vært innom "Flittige hender". ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:-) vet nå ikke om jeg er så flink... Er man broderi nerd så er man:-) :-) :-)

      Slett